O Nama

Firma TIS d.o.o. osnovana je 1993 godine sa sedištem u Ivanjici, a osnovna delatnost bila je proizvodnja i promet rezane građe.Težak i neizvestan privredni ambijent u tom periodu uzrokovao je česte dopune osnovne delatnosti u cilju uspostavljanja viših poslovnih performansi. Na taj način, tri godine kasnije, trgovina pločastim materijalima za proizvodnju nameštaja postaje centralna tačka podizanja poslovne aktivnosti. U svom daljem razvoju firma pored trgovine širokom paletom repromaterijala za proizvodnju nameštaja, svoju delatnost širi i kroz pružanje usluga ali i kroz proizvodnju poluproizvoda i gotovog nameštaja. Danas je TIS d.o.o. Ivanjica, jedna od najreferentnijih firmi u oblasti materijala za pločasti nameštaj.

Vizija

Biti najbolji u oblasti trgovine u regionu, biti standard i merilo kvaliteta i profesionalnosti u svim segmentima poslovanja- kupcima prvi izbor pri kupovini, zaposlenima poželjan poslodavac, poslovnim subjektima pouzdan partner i društveno odgovorna kompanija. Vrednosti na kojima temeljimo naš uspeh su kvalitet, poverenje, inovativnost i razumevanje potreba naših kupaca.

Misija

Naša je misija da pružimo svakom kupcu najbolju vrednost za novac koji daje, kroz vrhunsku uslugu i zadovoljstvo kupovine i pažljivo odabran asortiman roba i usluga sa naglaskom na kvalitet.

Istorijat

1998: Otpočinje sa radom veleprodajno skladište i maloprodajni objekat locirani u Požarevcu.
2001: Otvoreno centralno veleprodajno skladište i poslovna zgrada u Ivanjici.
2002: Otvoren maloprodajni objekat u Ivanjici, TIS d.o.o.-Kuća nameštaja, Ivanjica.
2003: Osnovana ćerka firma MATIS d.o.o. za serijsku proizvodnju nameštaja.
2004: Zatvoren poslovni centar TIS d.o.o. u Požarevcu.
2006: Uspostavljen subdistributivni partnerski odnos za tržište Južne Srbije sa firmom Unistil d.o.o., Niš.
2008: Izgrađen i stavljen u upotebu magacinski prostor u Kragujevcu.
2009: Otvoren maloprodajni objekat u Beogradu, TIS d.o.o.-Prodavnica 2, Batajnica.
2011: Otvoren maloprodajni objekat u Kragujevcu, TIS-Jelovica d.o.o., Kragujevac.
2012: Otpočeo sa radom poslovno-distributivni centar TIS d.o.o., Nova Pazova.
2015: Zatvoren maloprodajni objekat u Batajnici.
2016: Otpočeo sa radom izložbeni salon, maloprodajni objekat i savremeni proizvodni pogon TIS -Nova Pazova.

Razvoj

Sistematski i gradualni pristup razvoju firme značio je pažljiv, adekvatan i pravovremen izbor investicionih aktivnosti kao odgovor na prepoznate tržišne šanse. Rezulat je pretočen u firmu TIS d.o.o.Ivanjica koja predstavlja regionalno koncipiran format visokih logističkih, komercijalno-finansijskih i inovativnih standarda. Permanentno unapređivanje postojećih i postizanje novih sposobnosti su karakter osnovnih težnji firme. Upoznavanje i uvođenje novog, modernijeg efikasnijeg jeste naš najveći izazov i motiv.

Kvalitet

Na samom početku smo shvatili da kvalitet onoga što mi želimo da pružimo zavisi od kvaliteta svakog pojedinačnog elementa koji učestvuje u kreiranju proizvoda ili usluge koji nudimo, kao i njihovog međusobnog odnosa. Zbog toga je visok nivo kvaliteta osnovni kriterijum kod izbora proizvoda, osnovnog sredstva, selekcije ljudi, edukativnog programa, marketing alata. Ali ne samo eksterno, firma TIS d.o.o. je i interno okrenuta kvalitetu. Ona politiku kvaliteta uspostavlja, primenjuje i održava u skladu sa zahtevima standard ISO 9001:2015

FSC-logo-TISDanas potrošači sve više tragaju za proizvodima koji su proizvedeni u skladu sa ekološkim i društvenim kriterijumima. FSC sertifikat  koji posedujemo garancija je da drvo do krajnjeg korisnika dolazi strogo praćenim lancem: od sertifikovane šume, preko obrade i proizvodnje. FSC je najviši nivo osiguranja kvaliteta u šumarstvu, drvnoj industriji i industriji papira, koji u svojoj strukturi sadrži niz zahteva iz oblasti kvaliteta, socijalne sfere i ekologije i stoga smo veoma ponosni što smo kao kompanija nosilac pomenutog sertifikata

Međuljudski odnosi

U centru pažnje poslovne filozofije firme TIS d.o.o. Ivanjica nalaze se ljudi-dobavljači, kupci, saradnici, zaposleni. Pažljiva i profesionalna selekcija, ispunjavanje svih preuzetih obaveza i mogućnost stalnog napredovanja jesu preduslov izgradnje i održavanja dugoročnih i kvalitetnih relacija na kojima se zasniva ne samo naš poslovni uspeh već i korporativna društvena odgovornost. Neraskidivo čvrste veze sa ljudima su inercija koja krči put još uspešnijoj budućnosti. Zbog toga je naš cilj da zadovoljstvo ljudi iz našeg poslovnog okruženja podignemo na još viši nivo.